Lekkie kanapki z pomidorem i jajkiem




























Jestem już w domu. Zmęczona podróżą, stęskniona za gorącym klimatem. Niestety mój organizm ciężko "przestawia się" na normalny tryb, stąd dzisiejszy wpis. Przez kilka następnych dni moja dieta musi opierać się wyłącznie na lekkich daniach i wodzie, co pozwoli mi się oczyścić. Chcę pokazać, że kanapki nie muszą być nudne, wręcz przeciwnie dają nam ogromne pole do kulinarnych popisów ;) Dodatkowo mogę się pochwalić, że pomidorki są z mojego ogródka i jestem z nich bardzo dumna! ;)
Podczas pobytu w Chorwacji dostęp do internetu był utrudniony, więc w najbliższych dniach dodam kilka relacji z różnych miejsc. 


Sekretem tej kanapki jest to, że zamiast masła użyłam jogurtowego serka do kanapek z Chorwacji ABC :-)
A jakie są Wasze ulubione kanapkowe połączenia? ;)

4 komentarze:

  1. ciekawe te poprzednie zdjęciowe relacje:)mają klimat,a to się ceni.

    świeża sałata,serek wiejski/domowy twarożek ze szczypiorem,pomidor,kiełki-moja ever;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne:) niestety tez czasm kanapkuje....choc ostatnio staram sie to zmienic....

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kanapki z awokado. Chociaż takie z jajem też są pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie proste, a jak wygląda! już mi narobiłaś ochoty na jutrzejsze śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dziękuję!

Instagram