Zajazd w Jasienicy

Są dni kiedy pisanie przychodzi mi z łatwością. Niestety, dzisiaj jest ten dzień kiedy jestem oszczędna w słowach, po prostu ze zmęczenia. Jedyne co mi się teraz marzy to temperatura +20 stopni, hamak i dobra książka. Ale nie można mieć wszystkiego ;) 
Dzisiaj polecam bardzo dobry zajazd, który odwiedzam co roku kierując się w stronę Bielska-Białej lub Cieszyna. Manu, wystrój i obsługa zmieniła się o 180 stopni. Niech Was nie zniechęca to, że jest to zajazd przy trasie szybkiego ruchu, jeśli tylko zmierzacie w tamte strony wstąpcie na talerz domowej zupy, pyszny obiad lub chociaż obłędne tiramisu z kubkiem kawy ;) A już niedługo odtworzę przepis na brokuły z sosem serowym ;-)
Jutro pokażę Wam przepis na pastę z bobu, który dostałam od mojej babci. Jest to jedna z dwóch osób w mojej rodzinie, które akceptują w pełni moje niejedzenie mięsa ;) 





Zajazd "Pod strzechą"
stacja paliw shell - Jasienica 75 k.Bielska-Białej
przy trasie S-1 Katowice-Cieszyn

4 komentarze:

  1. Narobiłaś mi ogromnej ochoty na pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. brokuły były wyśmienite, postaram się sama zrobić tak dobre :D

      Usuń
  3. Myślę, że przepadłabym w tym miejscu na dobre:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dziękuję!

Instagram